ronde 6-11

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Freek
Secretaris: Arnd
Temperatuur: : Eva: 19 graden celcius binnen
Kalender: Julie: donderdag 9 november 2017.
Nous sommes jeudi aujourd'hui.
Engels: Andres





Naam
Kernwoord
Kernzin
Terje en Sébastien
Stenen
Wij hebben stenen mee.
Stem
Stenen
Ik heb ook stenen mee.
Mathyro
Romeinen
Ik heb iets mee over de romeinen.
Eva
Opa
Mijn opa ligt in het ziekenhuis.
Lowiek
Optreden
Wij zijn naar een optreden
Lieze
Gevallen
Ik ben gevallen bij het turnen.
Nel
Lijmpistool
Ik heb een nieuw lijmpistool gekregen van mijn papa.
Arnd
Drums en co
Ik ben naar Drums en co geweest.
Bente
Museum
Ik vond het museum gisteren leuk.
Lars
Boogschieten
Ik was gisteren de tweede beste.
Julie
Reiger
Ik heb een reiger gezien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april