ronde 20-11

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Arnd
Secretaris: Emma
Temperatuur: 18 graden celcius: Mathyro
Kalender: Maïte: maandag 20 november 2017
Nous sommes lundi aujourd'hui.
Engels: Louis



Naam
Kernwoord
Kernzin
Freek
Tand
Mijn tand is uitgevallen.
Mathryo
Dino
Ik heb een dino gekregen.
Arjen
Boot
Ik heb een boot mee
Terje
schild
Ik heb een schild mee
Andres
Foto
Ik heb een Romeinse foto mee.
Arnd
Foto's
Ik heb foto's mee.
Emma
Chiro
Ik ben gaan proberen in de chiro.
Nel
breiwerk
Ik ga een schaal breien.
Terje
Muts
Mijn oma heeft een muts gebreid.
Lowiek
handbal
Ik ben naar de handbal geweest.
Lieze
Zwembad
Ik ben naar het zwembad geweest.
Sébastien
papa
Mijn papa is aan het verbouwen
Julie
pasta
Ik heb pasta gegeten.
Eva
opa
Mijn opa is thuis.


Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april