ronde 16 november

Ronde


Kalender: Eva: Wij zijn donderdag 16 november 2017
Nous sommes jeudi aujourd'hui.
Temperatuur: 20 graden celcius
secretaris: Maïte
rondeleider: Julie


naam
woord
zin
Stem
Zwaard
Ik heb een Spaans zwaard mee.
Arjen
Speelgoed
Ik heb Romeins speelgoed mee.
Lowiek
Fantasialand
Ik heb een kussen van Fantasialand
Julie
Badges
Ik heb badges mee met smileys.
Lieze
Haken
Mogen we morgen haken?
Frauke
Boek
Ik heb een boek mee.
Mathyro
Band
Wij hebben een band
Eva
Opa
Ik ben naar opa geweest.
Arnd
Verhaal
Ik ken een verhaal.
Nel
Gisteren
Gisteren moest mijn papa naar de tandarts.
Lars
Volgende week
Volgende week op boogschieten gaan we koning en koningin schieten.
Maïte
Kat
Wij hebben een nieuwe kat.
Sébastien
Truc
Ik heb een truc.



Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april