ronde 13-11

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Arjen
Secretaris: Nel
Temperatuur: Maïte: 18 graden celcius binnen
Kalender: Arnd: 13 november 2017.
Nous sommes lundi aujourd'hui.
Engels: Bente





Naam
Kernwoord
Kernzin
Arjen
Ketting
Ik heb een ketting mee.
Sébastien
Afstands- bediening
Ik heb een auto mee.
Eva
Romeinen
Ik heb een boek mee van de Romeinen.
Louis
Oma
Mijn oma heeft een struisvogel gezien.
Freek
weekend
Mijn papa is op weekend geweest.
Nel
SMAK
Ik ben naar het Smak geweest.
Terje
Zee
Ik ben naar de zee gewest .
Mathyro
Kerk
Ik ben naar de kerk geweest.
Lars
Nieuws
Ik heb op nieuws supporters gezien die winkels hebben vernield in Brussel.
Lowiek
Handbal
Ik ben naar de handbalmatch geweest.
Julie
Neefje
Mijn neefje is blijven slapen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april