ronde 9-10

Ronde
klas Joke * het verslag


Rondeleider: Terje
Secretaris: Lars
Temperatuur: Het is vandaag 19 graden celcius vandaag.
Kalender: Het is vandaag maandag 9 oktober 2017.
Nous sommes lundi aujourd'hui.






Naam
Kernwoord
Kernzin
Louis
Dagboek
Ik presenteer het klasdagboek.
Lars
Paddenstoel
Ik heb paddenstoelen gevonden.
Arjen
Romeinen
Ik ben naar iets van de Romeinen geweest.
Stem
Eenwieler
Ik heb een eenwieler mee.
Freek
Paddenstoel
Ik heb padenstoelen mee.
Mathyro
Boek
Ik heb een boek mee.
Terje
Spanje
Ik ga naar Spanje.
Silke
Pepe
Ik ben naar pepe geweest
Sébastien
Gisteren
Mijn papa papa was gisteren 1 jaar getrouwd.
Lowiek
Verhuisd
Ik ben verhuisd.
Nel
Film
Ik ben naar de cinema geweest.
Lieze
Film
Ik ben naar de cinema geweest.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april