ronde 16-10

Ronde

Kalender: maandag 16 oktober 2017
Nous sommes lundi aujourd’hui.
Rondeleider: Sébastien
Secretaris: Freek
Temperatuur: 21 graden celcius


Naam
Woord
Zin
Arjen
klasdagboek
Ik heb het klasdagboek mee.
Arjen
Kikker
Er zat een kikker tussen het net van mijn oma’s vijver.
Eva
Lopen                     
Mijn mama heeft een wedstrijd gelopen.
Julie
L.O.L.
Ik heb L.O.L. mee.
Sébastien
Long board
Ik heb een long board gekregen

Louis
salamander
Ik heb een rat  met een salamander gezien.
Stem
Loopcross
Ik ben gaan lopen
Mathyro
Operatie
Mijn nichtje heeft een operatie.
Freek
Buikpijn
Ik had veel buikpijn toen ik naar de dictie.
Nel
put
Ze zijn een put aan het maken thuis.
Lieze
Nachtwacht
Ik ben naar de nachtwacht geweest
Frauke
Bos
Ik ben gaan wandelen in het bos.
Lars
Loopcross
Ik ben naar een loopcross geweest.

Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april