ronde 8-1

Ronde

Kalender: maandag 8 januari 2018
Temperatuur: 12 graden celcius
Rondeleider: Louis
Secretaris: Arnd


Naam
Woord
Zin
Emma
Efteling
Ik ben naar de Efteling geweest.
Julie
boek
Ik schrijf een boek.
Mathyro
Technopolis
Ik ben naar technopolis geweest.
Andres
Kasteel
Ik ben naar een kasteel geweest.
Lowiek
Zus
Mijn zus heeft gaatjes in haar oren.
Lieze
Zwemmen
Ik ben gaan zwemmen.
Nel
Weekend
Ik ben op weekend geweest.
Freek
Nieuwjaar
Ik heb nieuwjaar gevierd in Brussel.
Stem
Wandelende tak
Er is een wandelende tak geboren.
Vakantie
Slapen
Ik heb niet veel geslapen.
Louis
Europa park
Ik ben naar het Europapark geweest.
Lars
Hercules
Ik heb naar de film van Hercules gekeken.
Silke
Slijm
Ik heb slijm gemaakt.
Arnd
Voorstel
Ik heb een voorstel.



Reacties

Populaire posts van deze blog

ronde 19 april